Katalog sociálních služeb ve Středočeském kraji

Počet nalezených služeb: 59

krizová pomoc - Terapeutické centrum Modré dveře, z.ú.

E-mail: lenka.pekarova@modredvere.cz - telefon: 727 864 773 - web: www.modredvere.cz
Poslání služby: Posláním krizové pomoci nabízené Modrými dveřmi je poskytování pomoci lidem, kteří se dostali do náročné životní situace, či krizového stavu, a potřebují odbornou podporu pro zorientování se v situaci a pro volbu vhodného dalšího postupu řešení. Naším společným cílem je pak podpořit klienty ve znovunalezení kontroly nad jejich životy.

nízkoprahová denní centra - Farní charita Nymburk

E-mail: charita.nymburk@centrum.cz - telefon: 725 040 930 - web: www.nymburk.charita.cz
Poslání Židle sv. Mikuláše je poskytovat ambulantní služby osobám bez přístřeší, které se z různých příčin ocitli v nepříznivé životní situaci, nabízet jim pomoc a podporu a to prostřednictvím sociální poradenství, zajištění základních podmínek pro osobní hygienu a poskytnutí stravy a ošacení. Služba je určena osobám starším 18 let.

nízkoprahová denní centra - Arcidiecézní charita Praha

E-mail: adbrandy@praha.charita.cz - telefon: 326907824 - web: www.praha.charita.cz
Centrum Na Dolíkuje určeno pro každého, kdo se ocitá v tísni a potřebuje pomoc při zajištění

základních potřeb – jídla, tepla, bezpečí, oblečení, hygieny a také rady.

nízkoprahová denní centra - CENTRUM SOCIÁLNÍCH A ZDRAVOTNÍCH SLUŽEB MĚSTA PŘÍBRAM

E-mail: michaela.nesvacilova@centrumpribram.cz.cz - telefon: +420 777 758 398 - web: www.centrumpribram.cz
Nízkoprahové denní centrum je ambulantní sociální služba, která nabízí lidem bez přístřeší bezpečné zázemí k zajištění základních životních potřeb, jako je přenocování, osobní hygiena, poskytnutí stravy, teplo a odpočinek. Zároveň zde lidé bez přístřeší naleznou odbornou individuální pomoc a podporu směřující k aktivnímu řešení jejich nelehké životní situace a k sociálnímu začleňování.

nízkoprahová denní centra - Oblastní charita Kutná Hora

E-mail: slavka.kunaskova@kh.hk.caritas.cz - telefon: 731598874 - web: http://www.kh.charita.cz
Poslání: Poskytovat osobám bez přístřeší takové činnosti, které pomohou řešit jejich nepříznivou sociální situaci. Ta je spojena se zajištěním základních lidských potřeb.

 

 

 

nízkoprahová zařízení pro děti a mládež - Prostor plus o.p.s.

E-mail: kotelna@prostor-plus.cz - telefon: 720 992 127, 774 650 032 - web: www.prostor-plus.cz
Posláním NZDM Kotelna je poskytovat pomoc, podporu a bezpečný prostor dětem a mladým lidem  ze Zruče nad Sázavou a blízkého okolí, kteří zažívají bouřlivé období dospívání, a pozitivně  ovlivňovat jejich životní styl. 

 


 

odborné sociální poradenství - Centrum služeb Slunce všem, o.p.s.

E-mail: vladimira.slancova@slunce.info - telefon: 703147115 - web: http://www.slunce.info
Posláním Odborného sociálního poradenství je poskytnout radu a podporu lidem, kteří se z různých důvodů ocitli v nepříznivé životní a sociální situaci.

Cíl: Cílem Odborného sociálního poradenství je podpořit osoby v nepříznivé sociální situaci, zejména pak při orientaci v této situaci, při pojmenování problému a při hledání vhodného řešení a při jeho samotné realizaci.

Čas a místo poskytování služby: • Ambulantní forma – na adrese Centrum služeb Slunce všem, o.p.s., Pražská 910, 273 51 Unhošť • Terénní forma - v místě trvalého nebo přechodného pobytu uživatele, případně v terénu dle typu zakázky. Služba může být poskytována ve výjimečných případech také telefonicky, e-mailem nebo poštou.

Podmínky pro přijetí žadatele: • Podání žádosti o službu. • Osobní jednání se zájemcem o službu o podmínkách spolupráce. • Zájemce musí spadat do cílové skupiny, očekávání a potřeby jsou v souladu s cílem a nastavením služby a sociálním še

odborné sociální poradenství - Centrum sociálních služeb Hvozdy, o.p.s.

E-mail: sigmundova@css-hvozdy.cz - telefon: 725 921 442 - web: www.css-hvozdy.cz
Jedná se o ambulantní a terénní sociální službu, která poskytuje diskrétní, nestranné a nezávislé služby při řešení jejich tíživé životní situace, při rozkrývání problému způsobených neznalostí dostupných služeb a při překonávání bariér spočívajících v neschopnosti účinně vyjádřit své potřeby.